Isnin, Februari 23, 2009

betul kan?

betul kan?
mana ada orang yang boleh kita percaya sekarang ni.
betul kan?
dalam ramai-ramai orang, orang yang akan buat hal, dengki, busuk hati, buat taik dengan kita nih adalah orang-orang yang berada di sekitar kita yakni kawan-kawan kita.
betul kan?
kita ni memang bukan orang-orang yang tak pernah buat silap, tapi kalau kita dah silap, takkan kita tak boleh perbaiki?

aku sendiri tau aku bukan lahir dari golongan orang yang baik-baik. aku sendiri pun bukan baik, & aku sendiri tak sempurna dari segala benda.
hidup aku selalu di kelilingi oleh orang-orang yang bermasalah, dan hidup aku pun sentiasa di isi dengan masalah.
masalah dengan keluarga, masalah dengan kawan-kawan, masalah dengan semua lah.
segala masalah-masalah yang menimpa aku ni, memang betul² akan menjatuhkan aku kalau aku tak sekuat kuat nya.
tapi syukur, sebab sampai sekarang aku masih lagi berdiri tegak walau ada bajingan-bajingan di sekeliling aku yang tak sudah-sudah nak berhasad dengki dan berbusuk hati dan sememangnya mereka-mereka ini nak tengok aku jatuh tergolek dok, macam nangka yang bergolek jatuh sebab busuk.
bajingan-bajingan ini juga merangkap kawan-kawan yang terdekat yang berpura-pura baik membantu kita waktu susah walhal sebenarnya nak mengambil kesempatan.
betul-betul-betul-betul-betul-betul
dan kau tau tak apa yang paling sakit?
sebab kita dah tau perangai sebenar dia and kita tak dapat nak buat apa² sebab bajingan-bajingan ini bagai manusia yang takda telor a.k.a. testis(korang pun dapat tau bajingan ini adalah lelaki) melari-lari diri, mengelak untuk berjumpa dan berlagak baik di depan semua orang, sehingga yang dipandang buruk adalah aku.
untuk pengetahuan korang, bajingan-bajingan seperti ini adalah orang yang sangat pandai bercccaakaapp! lembut gigi dari lidah.
betul.

p/s: aku redha, & redha. semoga orang-orang yang berniat buruk ini akan sedar satu hari nanti.
Ya Allah, berikanlah kami petunjuk & hidayah supaya kami terpelihara dari orang-orang yang berniat buruk ini. aku bukan baik. tapi sejahat-jahat aku, aku tak kan pernah nak menganiaya orang lain. sebab balasannya pasti lebih teruk dari itu.

4 orang cakap cakap:

Edna Sinn berkata...

kuat gy...kuat!!!

Tanpa Nama berkata...

rilek og...
rmai lg kwan2 ko yg blh pkai yg lbh bgus n ncem dr bajingan tu...
huhuhuhu...
kitowg ada je ngan ko...
hahaha...
rilek...
betul-betul-betul-betul-betul-betul....
hahaha

dikaryakn oleh- rompin,parut,botak,owg tue,OLDS,sXe..
hahaha

Tanpa Nama berkata...

saba..saba..
jom kita lepak RAK dulu minum teh tarik.

Tanpa Nama berkata...

saba..saba..
jom kita lepak RAK jap minum teh tarik sama kublai.