Sabtu, Februari 07, 2009

ape lah


korang cam tak sape nih?


haha, aku teringat masa aku pergi indie fest kat kuantan hari tu. aku pun pergi terkinja-kinja jugak nak join. lagipun masa tuh, member aku dari jb ada datang perform kat sini. so, aku pun pergila tengok diorang perform sambil memerhati keadaan sekeliling.
haha, aku ingat lagi masa tuh aku dok depan sekali, terngaga tengok dorang perform.maklum lah dah lama aku tinggalkan benda nih semua. ahaks. masa kat depan tuh ada lah dua orang perempuan yang aku rasa sebenarnya budak sekolah, berpakaian ala-ala ladies gitu, ngan legging ngan handbag mak-mak.kira macam dorang rasa paling cool lah time tuh. aku tak taula masa couple perform, napalah crowd tetibe jadi cam menggila, padahal masa everything ends perform, takde plak manusia yang nak mosh.haha.semuanya macam senyap dengar lagu nasyid raihan.so masa tuh la pakwe-pakwe perempuan yang berdiri sebelah aku tuh protect lah awek masing-masing kan dari kena raba. takut sangat buat ape bawak awek kan?

k la, nak jadi cerita, masa the acab start nak perform,crowd pun lagila menggila.yelah, orang lama kan.
yang paling ketara berubah magskin lah.dengan rambut rebonding ngan badan yang semakin berisi.haha.
tetiber pakwe perempuan sebelah aku nih pun menjerit " i love u megat!!", dengan selamba perempuan sebelah aku nih tanya "siapa megat??"
masa tuh dalam hati aku tuhan saja yang tau, geli hatilah. sikit punya besar megat dok kat atas stage depan² dia, dia boleh tanya siapa megat.?aduh.gile kooooll.haha.ntahlah, kadang dorang nih berfesyen ikut zaman, tapi apa-apa pun tak tahu.kesian kan?

0 orang cakap cakap: