Jumaat, Mac 13, 2009

aneh benar

pertama,aku rasa macam nak ketawa sambil golek-golek atas jalan,

kerana aku sudah tersilap meletak diri dalam kalangan-kalangan orang yang bodoh,

di mana mereka berfikir menggunakan emosi dan nafsu,

dan menolak ketepi akal fikiran yang waras.

dimana lojiknya satu-satu perkara yang terjadi, 

dan apa sebabnya perkara itu terjadi tidak diambil berat,

yang difikir hanyalah emosi dan nafsu amarah yang entah apa-apa macam india mabuk tunjuk samseng sambil korek jubor.

haha.

kadang-kadang aku pun sendiri macam tuh jugak,

tapi lepas tuh aku sendiri akan fikir balik rasional perkara tersebut.

BUKAN MAIN HENTAM && MAIN CAKAP JE!

nak cakap kena ada alasan yang kukuh,

tak boleh main cakap aje,

nanti orang tanya kenapa,

mulut nganga,

habis kuat pun,

pusing cerita jadi pretzels auntie anne's,

tau macam mana?

macam nombor 8,

kan berbelit tuh.

entahlah, kadang aku pun jadi bodoh sebab ter salah bergaul dengan orang yang bodoh,

aku ingat mereka-mereka ini jenis yang lek lek sudeeeeyyyhhhhh,

rupanya kuat touching doooeee.

haha,kelakar sungguh.

orang itu begini, kau bangga dengan begini,

orang itu begitu, kau bangga dengan begitu,

WEYH, MANA PENDIRIAN KAU?

haha,

baru ku tau orang seperti kau nih ibarat lalang-lalang yang ditiup angin,

ke kiri lalang itu ditiup makanya kekiri lah kan?

maka begitulah sebaliknya,

MEMANG TAK ADA PENDIRIAN,

BETUL.

&& SEBENARNYA APA YANG ORANG-ORANG MACAM NI PERTAHANKAN DALAM HIDUP DIORANG EH?

hurmm.

i'm wondering..

BUT TO ME,IT DOESNT MATTER,

PEOPLE CAN TALK BOUT ME,

PEOPLE CAN JUDGE ME,

BUT AS LONG I KNOW WHAT IS RIGHT, AND WHAT IS NOT RIGHT FOR ME,

I THINK I CAN LIVE A BETTER LIFE.

*senyum lebar.

0 orang cakap cakap: